Տաք ուտեստներ | All Cuisines With Ani
Տաք ուտեստներ

Շոգեխաշած Բամիա

Ամենահամեղ բանջարեղեններից մեկը բամիան է, որի սեզոնը շատ կարճ է տևում: Պետք է սովորել նաև ժամանակը ճիշտ տնօրինել սննդակարգ կազմելիս ու սեզոնային բանջարեղեններից հնարավորինս շատ վիտամիններ ստանալ:Ուրեմն եկեք այս ընթացքում ավելի հաճախ բամիա պատրաստենք:

Սեպտեմբերի 16 2020թ

Դդումով չրթմա

Թվում է փլավների բաղադրատոմսերը քիչ են ու ձանձրալի։ Ես ամեն անգամ փորձում եմ կոտրել այս կարծրատիպը՝ նոր ու համեղ մտքեր առաջարկելով։ Փորձեք անպայման, Դուք էլ Ձեր ձեռագիրը թողեք այս բաղադրատոմսի մեջ։

Ապրիլի 29 2020թ

Դդումով և բլղուրով կոտլետ

Պահքի ընթացքում կոտլետները արագ պատրաստելու լավ տարբերակ են և նույնիսկ լանչի համար աշխատանքի վայր տանելու համար։ Կոտլետներ, կանաչ աղցան և լավաշ - համեղ լանչը պատրաստ է։

Ապրիլի 1 2020թ

Հնդկաձավարը կոճապղպեղով

Հնդկաձավար սիրողների և չսիրողների բանակին ուզում եմ հաշտեցնել այս համեղ բաղադրատոմսի միջոցով։ Կորոնավիրուսի մուտքը մեր կյանք ստիպում է ավելի շատ օգտագործել սխտոր և կոճապղպեղ։ Ես այս երկու մթերքներիի երկրպագուն լինելով, որոշեցի հնդկաձավարին նոր համ ու հոտ տալ։ Արդյունքը գերազանցեց բոլոր սպասելիքները։ Պատրաստեք ու կիսվեք Ձեր հաջողություններով։

Մարտի 28 2020թ

Սնկով և սպանախով սոտե

Սնկով և սպանախով սոտեն հրաշալի տարբերակ է Մեծ Պահքի ժամանակ տոնական սեղանը զարդարելու համար: Պատրաստեք այս անչափ համեղ ու գեղեցիկ ուտեստը:

Մարտի 6 2020թ

Կարտոֆիլով և սպանախով խյուս

Թվում է՝ Մեծ Պահքի շրջանում պատրաստվող ուտեստները շատ սահմանափակ կարող են լինել։ Իրականում լավ երևակայության դեպպքում հազարավոր նոր ու համեղ ուտեստներ կարող են ստեղծվել։

Փետրվարի 29 2020թ

Առողջ ծաղկակաղամբ

Առողջ սնունդը շատ հեշտ է յուրացվում օրգանիզմի կողմից, և մարսողությունը ավելորդ ծանրաբեռնվածությունից ազատում է: Այս բաղադրատոմսը ուղղակի նվեր է Ձեր օրգանիզմի համար: Ծանր, յուղոտ փլավները երբեմն փոխարինեք այսպիս թեթեև ու առողջ փլավով:

Հոկտեմբերի 9 2019թ

Հավի կրծքամսով և դդմիկով կոտլետ

Հավի կրծքամսով կոտլետները շատ նուրբ են ստացվում, իսկ դդմիկի առկայությունը անհավանական է դարձնում այս բաղադրատոմսի ձախողումը։

Հոկտեմբերի 4 2019թ

Հնդկաձավարը սմբուկով

Աղջիկների մեծ մասը իրենց դիետաները հնդկաձավար ուտելով են սկսում ։ Այդպիսի օրերից մեկի ժամանակ էլ հորինեցի այս փլավը, որը շատ համեղ է և բացարձակ չգիրացնող։ Կարող եք շարունակել ուտել հնդկաձավար, բայց չհոգնել միօրինակությունից։

Սեպտեմբերի 4 2019թ

Դդումով և բրնձով փլավ

Սեպտեմբերի 2 2019թ