Առողջ ծաղկակաղամբ

Անի Նալբանդյան · հոկտեմբեր 9 2019
Դիտումներ 1937

Առողջ սնունդը շատ հեշտ է յուրացվում օրգանիզմի կողմից, և մարսողությունը ավելորդ ծանրաբեռնվածությունից ազատում է: Այս բաղադրատոմսը ուղղակի նվեր է Ձեր օրգանիզմի համար: Ծանր, յուղոտ փլավները երբեմն փոխարինեք այսպիս թեթեև ու առողջ փլավով:

Բաղադրությունը`

  • 250 գրամ ծաղկակաղամբ
  • 1 հատ կարմիր պղպեղ
  • համեմ
  • կտավատի ձեթ
  • սև պղպեղ
  • կարմիր պղպեղ
  • ծովի աղ

Պատրաստման եղանակը`


Ծաղկակաղամբը լվանալ և անցկացնել քերիչով:Ջեռոցը տաքացնել 200 աստիճան և եփել ծաղկակաղամբը 5 րոպե: Ջեռոցից հանել, վրան ավելացնել մանր կտրատած կարմիր պղպեղը, համեմը, սև և կարմիր պղպեղը, աղը և ձեթը:Բոլորը միասին խառնել և մատուցել:
Բարի ախորժակ

տաք ուտեստներհամեմծաղկակաղամբկարմիր պղպեղ

Նմանատիպ գրառումներ
Դդումով և բլղուրով կոտլետ
Հավի կրծքամսով և դդմիկով կոտլետ
Շոգեխաշած կաղամբը դդմիկով
Հավի կրծքամիսը թթվասերով